Mijn Ovinob wordt Mijn Bibliotheek

Mijn Ovinob, de online bibliotheekapplicatie die ervoor zorgt dat je van thuis uit bibliotheekmaterialen kan reserveren en verlengen, werd op 8 januari 2015 vervangen door Mijn Bibliotheek.

Mijn Bibliotheek biedt dezelfde mogelijkheden als Mijn ovinob (verlengen en reserveren, aankoopsuggesties doen, je uitleenhistoriek bijhouden ,...) en heeft nog een paar extra voordelen.

Bibliotheekgebruikers die al een Mijn Ovinob-account hebben, hoeven zich niet opnieuw te registreren maar kunnen hun account in een paar stappen importeren in Mijn Bibliotheek.

Ben je ook lid van een andere bibliotheek in de buurt, dan heb je toch maar één Mijn bibliotheek account nodig. En kom je met meerdere gezinsleden naar de bibliotheek, dan kan je hun bibliotheekkaarten koppelen aan jouw account.

Redenen te over dus om over te stappen of je aan te melden bij Mijn Bibliotheek.

Wie meer info wil, kan hiervoor terecht op http://ovinob.be/FolderMijnBibliotheek.pdf  of wendt zich tot de baliemedewerkers van de bibliotheek.

Een uitgebreide handleiding over Mijn Bibliotheek vind je via deze link: http://ovinob.be/HandleidingMijnBibliotheek.pdf

0 reacties: